Izba przyjęć

Odziały szpitalne

Blok operacyjny

Zakład opiekuńczo - leczniczy

Poradnie specjalistyczne

Pracownie

Narodowy Program Szczepień COVID19

Medycyna Sportowa

Ratownictwo medyczne

Podstawowa opieka zdrowotna

Szkoła rodzenia

Administracja Szpitala

Usługi komercyjne

Centralna Sterylizatornia

Akredytacja

Projekty EU

RODO

Dotacje z budżetu państwa i państwowych funduszy celowych

Dobry posiłek w szpitalu

Procedura zgłaszania naruszeń i ochrony sygnalistów

















Prawa Pacjenta są integralną częścią szeroko rozumianych praw człowieka. Potrzeba regulacji w tej dziedzinie wynika z asymetrii relacji pomiędzy pacjentem a instytucją lub osobą świadczącą usługi medyczne.

Prawa i Obowiązki Pacjenta

 
Informujemy, że każdy pacjent ma prawo składania skarg i wniosków do:
 

                            Prezesa Zarządu                                                               Rzecznika Praw Pacjenta

     Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Chełmży                     w Kancelarii Biura Rzecznika Praw Pacjenta

          w środy w godzinach od 9:30 do 10:30                                         pn. - pt. w godz. 09:00 -15;00

                                                                                                                                  01-171 Warszawa

                                                                                                       tel. 22 532-82-50; e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl

Strona korzysta z cookies do celów statystycznych i us?ug zewn?trznych (np. google analytics). Wi?cej informacji o cookies i ustawieniach przegl?darki TUTAJ [akceptuj? - zamknij]